Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Audi
Q8 e-tron
55 114 kWh (408 Hp) quattro

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
- 20.6-24.4 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
-
Audi
Q8 e-tron
55 114 kWh (408 Hp) quattro
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
55 114 kWh (408 Hp) quattro
Κατανάλωση
20.6-24.4 KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
55 114 kWh (408 Hp) quattro
Γενιά
Q8 e-tron
Έναρξη παραγωγής
2022
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
-
Κυβικά εκατοστά
-
Τροφοδοσία
-
Σύστημα υπερτροφοδότησης
-
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
-
Αριθμός κυλίνδρων
-
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
-
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
-
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
200 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
5.6 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
-
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
-
Μέση κατανάλωση (WLTP)
-
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
20.6-24.4 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
114
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
106
Ηλεκτρική αυτονομία
481-582
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα, Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
375
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
350
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
255/55 R19
Μέγεθος τροχών
8.5J x 19
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4915
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2189
Ύψος
1633
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2928
Εμπρός πρόβολος
936
Πίσω πρόβολος
1051
Εμπρός ίχνος
1655
Πίσω ίχνος
1655
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
569
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1637
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
12.2
Βάρος χωρίς επιβάτες
2510
Μέγιστο βάρος
3180
Μέγιστο βάρος οροφής
75
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
80
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
1800
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
1800
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
15
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
21
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Mercedes-Benz
GLE Coupe (C167, facelift 2023)
AMG GLE 53 (544 Hp) Plug-in Hybrid 4MATIC+ 9G-TRONIC
(2).png)
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
1.3 28-29.2 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
449 ίπποι
Mercedes-Benz
GLE Coupe (C167, facelift 2023)
AMG GLE 53 (544 Hp) Plug-in Hybrid 4MATIC+ 9G-TRONIC
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Plug-In Hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
AMG GLE 53 (544 Hp) Plug-in Hybrid 4MATIC+ 9G-TRONIC
Κατανάλωση
1.2-1.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
27-31 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
AMG GLE 53 (544 Hp) Plug-in Hybrid 4MATIC+ 9G-TRONIC
Γενιά
GLE Coupe (C167, facelift 2023)
Έναρξη παραγωγής
2023
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
M256
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και στο κιβώτιο ταχυτήτων
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
2999 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Twin-scroll turbo, Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
DOHC,CAMTRONIC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
6
Διάμετρος κυλίνδρου
83 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
92.4 χιλιοστά
Συμπίεση
10
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
-
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Plug-In Hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Τελική ταχύτητα
250 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
4.7 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
136 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
480 Nm
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0
Μέση κατανάλωση (WLTP)
1.3
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
28-29.2 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
31.2
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
82-87
Εκπομπές CO2 (WLTP)
27-31 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6d ISC-FCM
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
65 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
διπλά ψαλίδια , Εγκάρσιος σταθεροποιητής , Ανάρτηση αέρα
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα, Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
400
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
38
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
370
Πάχος πίσω δισκόφρενων
32
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
275/45 R21
Μέγεθος τροχών
21
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4944
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2157
Ύψος
1720
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2935
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1681
Πίσω ίχνος
1726
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
510
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1645
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
9
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
G-TRONIC
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
12.3
Βάρος χωρίς επιβάτες
2705
Μέγιστο βάρος
3250
Μέγιστο βάρος οροφής
100
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
132
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-