Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Audi
Q8 e-tron
55 114 kWh (408 Hp) quattro

Audi Q8 e-tron 55 114 kWh (408 Hp) quattro

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

- 20.6-24.4 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

-

Audi
Q8 e-tron
55 114 kWh (408 Hp) quattro

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

55 114 kWh (408 Hp) quattro

Κατανάλωση

20.6-24.4 KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

55 114 kWh (408 Hp) quattro

Γενιά

Q8 e-tron

Έναρξη παραγωγής

2022

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

BEV (Ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

-

Τροφοδοσία

-

Σύστημα υπερτροφοδότησης

-

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

-

Αριθμός κυλίνδρων

-

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

-

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

-

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Τελική ταχύτητα

200 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

5.6 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

-

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

20.6-24.4 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

114

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

106

Ηλεκτρική αυτονομία

481-582

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα, Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

375

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

350

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

255/55 R19

Μέγεθος τροχών

8.5J x 19

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4915

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2189

Ύψος

1633

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2928

Εμπρός πρόβολος

936

Πίσω πρόβολος

1051

Εμπρός ίχνος

1655

Πίσω ίχνος

1655

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

569

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1637

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

1

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

12.2

Βάρος χωρίς επιβάτες

2510

Μέγιστο βάρος

3180

Μέγιστο βάρος οροφής

75

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

80

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

1800

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

1800

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

15

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

21

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Honda
CR-V V (facelift 2019)
2.0 i-VTEC i-MMD (184 Hp) e:HEV e-CVT

Honda CR-V 2.0 i-VTEC i-MMD (184 Hp) e:HEV e-CVT

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

6.65 -

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

145 ίπποι

Honda
CR-V V (facelift 2019)
2.0 i-VTEC i-MMD (184 Hp) e:HEV e-CVT

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

2.0 i-VTEC i-MMD (184 Hp) e:HEV e-CVT

Κατανάλωση

6.6-6.7 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

151 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

2.0 i-VTEC i-MMD (184 Hp) e:HEV e-CVT

Γενιά

CR-V V (facelift 2019)

Έναρξη παραγωγής

2021

Λήξη παραγωγής

2022

Σύστημα μετάδοσης

FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

LFA1

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1993 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

DOHC,i-VTEC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

81 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

96.7 χιλιοστά

Συμπίεση

13

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.1 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-20, 0W-30 / ACEA C3

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

5.53 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Hybrid / Mild hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

145 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

6200 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

4000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

175 Nm

Τελική ταχύτητα

180 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

8.6 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

184 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

315 Nm

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

7.2 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

6.6 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

6.65 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

151 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d-ISC-FCM

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

57 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

320

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

310

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

235/60 R18

Μέγεθος τροχών

7J x 18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4600

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2117

Ύψος

1679

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2663

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1602

Πίσω ίχνος

1630

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

497

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1694

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

e-CVT

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.8

Βάρος χωρίς επιβάτες

1685-1740

Μέγιστο βάρος

2240

Μέγιστο βάρος οροφής

75

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

100

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

600

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

190

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-