Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Audi
e-tron GT
93.4 kWh (530 Hp) quattro

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
19.9-21.6 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
4
Ιπποδύναμη
-
Audi
e-tron GT
93.4 kWh (530 Hp) quattro
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
93.4 kWh (530 Hp) quattro
Κατανάλωση
19.9-21.6 KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
4
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
93.4 kWh (530 Hp) quattro
Γενιά
e-tron GT
Έναρξη παραγωγής
2021
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
245 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
4.1 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
238 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
435 ίπποι
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
19.9-21.6 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
93.4
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
83.7
Ηλεκτρική αυτονομία
452-488
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
διπλά ψαλίδια , Ανάρτηση αέρα
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
360
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
358
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
265/35 R21
Μέγεθος τροχών
9.5J x 21
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
4
Πόρτες
4
Μήκος
4989
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2158
Ύψος
1396
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2898
Εμπρός πρόβολος
1021
Πίσω πρόβολος
1070
Εμπρός ίχνος
1710
Πίσω ίχνος
1694
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
405
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
2
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.6
Βάρος χωρίς επιβάτες
2276
Μέγιστο βάρος
2840
Μέγιστο βάρος οροφής
75
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
13
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
16.4
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Audi
RS e-tron GT
93.4 kWh (646 Hp) quattro

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
20.6-22.6 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
4
Ιπποδύναμη
-
Audi
RS e-tron GT
93.4 kWh (646 Hp) quattro
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
93.4 kWh (646 Hp) quattro
Κατανάλωση
20.6-22.6 KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
4
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
93.4 kWh (646 Hp) quattro
Γενιά
RS e-tron GT
Έναρξη παραγωγής
2021
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
250 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
3.3 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
238 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
456 ίπποι
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
20.6-22.6 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
93.4
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
83.7
Ηλεκτρική αυτονομία
433-472
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
διπλά ψαλίδια , Ανάρτηση αέρα
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
265/35 R21
Μέγεθος τροχών
9.5J x 21
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
4
Πόρτες
4
Μήκος
4989
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2158
Ύψος
1414
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2900
Εμπρός πρόβολος
1021
Πίσω πρόβολος
1068
Εμπρός ίχνος
1702
Πίσω ίχνος
1667
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
350
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
2
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.6
Βάρος χωρίς επιβάτες
2347
Μέγιστο βάρος
2860
Μέγιστο βάρος οροφής
75
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
10.8
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
12.7
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-