Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Porsche
911 Targa (F)
2.0 T (110 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
9 λίτρα/100 χλμ.
Θέσεις
4
Ιπποδύναμη
110 ίπποι
Porsche
911 Targa (F)
2.0 T (110 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Βενζίνη
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
2.0 T (110 Hp)
Κατανάλωση
9 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
4
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
2.0 T (110 Hp)
Γενιά
911 Targa (F)
Έναρξη παραγωγής
1967
Λήξη παραγωγής
1972
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
901.03
Τοποθέτηση κινητήρα
Πίσω, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
1991 cc
Τροφοδοσία
-
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
Boxer
Αριθμός κυλίνδρων
6
Διάμετρος κυλίνδρου
80 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
66 χιλιοστά
Συμπίεση
8.6
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
9 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
20W-50
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
-
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Βενζίνη
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
110 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
5800 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
4200 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
157 Nm
Τελική ταχύτητα
200 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
9 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Γόνατο ανάρτησης , Εγκάρσιος φορέας
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Διάμηκης φορέας
Εμπρός σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
235
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
244
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
-
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
5.5J x 15
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
4
Πόρτες
2
Μήκος
4163
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1320
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2211
Εμπρός πρόβολος
927
Πίσω πρόβολος
1025
Εμπρός ίχνος
1353
Πίσω ίχνος
1321
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
5
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
1085
Μέγιστο βάρος
1365
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
DeSoto
Firedome Convertible Coupe (facelift 1954)
4.5 V8 (170 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 λίτρα/100 χλμ.
Θέσεις
6
Ιπποδύναμη
170 ίπποι
DeSoto
Firedome Convertible Coupe (facelift 1954)
4.5 V8 (170 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Βενζίνη
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
4.5 V8 (170 Hp)
Κατανάλωση
- λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
6
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
4.5 V8 (170 Hp)
Γενιά
Firedome Convertible Coupe (facelift 1954)
Έναρξη παραγωγής
1953
Λήξη παραγωγής
1954
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
S19-1001
Τοποθέτηση κινητήρα
-
Κυβικά εκατοστά
4524 cc
Τροφοδοσία
καρμπυρατέρ
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
OHV
Διάταξη κινητήρα
V-κινητήρας
Αριθμός κυλίνδρων
8
Διάμετρος κυλίνδρου
92.08 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
84.93 χιλιοστά
Συμπίεση
7.5
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
4.7 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
2
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
21.8 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Βενζίνη
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
170 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
4400 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
2400 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
346 Nm
Τελική ταχύτητα
-
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
64 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση σπειροειδούς ελατηρίου
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
ελατήρια
Εμπρός σύστημα πέδησης
Ταμπούρο
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
305
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Ταμπούρο
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
305
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
-
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
6
Πόρτες
2
Μήκος
5448
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1632
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
3188
Εμπρός πρόβολος
940
Πίσω πρόβολος
1321
Εμπρός ίχνος
1403
Πίσω ίχνος
1438
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
3
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Σκουλήκι-μειωτήρας
Σύστημα τιμονιού
Υδραυλικό τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
12.8
Βάρος χωρίς επιβάτες
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
178
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
23
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
17
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
15
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-