Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Peugeot
Partner II Tepee (Phase III, 2015)
22.5 kWh (67 Hp) Electric

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
17.7 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
-
Peugeot
Partner II Tepee (Phase III, 2015)
22.5 kWh (67 Hp) Electric
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
22.5 kWh (67 Hp) Electric
Κατανάλωση
17.7 KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
22.5 kWh (67 Hp) Electric
Γενιά
Partner II Tepee (Phase III, 2015)
Έναρξη παραγωγής
2017
Λήξη παραγωγής
2018
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
110 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
19.5 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
67 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
200 Nm
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
17.7 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
22.5
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
20.5
Ηλεκτρική αυτονομία
170
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
συστροφή
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
195/70 R15
Μέγεθος τροχών
15
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4380
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2112
Ύψος
1883
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2728
Εμπρός πρόβολος
925
Πίσω πρόβολος
727
Εμπρός ίχνος
1505
Πίσω ίχνος
1554
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
544
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
3000
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.5
Βάρος χωρίς επιβάτες
1794
Μέγιστο βάρος
2175
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
144
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Renault
Kangoo II Express
Z.E. 22 kWh (60 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
15.5 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
2
Ιπποδύναμη
-
Renault
Kangoo II Express
Z.E. 22 kWh (60 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
Z.E. 22 kWh (60 Hp)
Κατανάλωση
15.5 KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
2
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
Z.E. 22 kWh (60 Hp)
Γενιά
Kangoo II Express
Έναρξη παραγωγής
2011
Λήξη παραγωγής
2013
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
130 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
20.3 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
60 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
226 Nm
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
15.5 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
22
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
20
Ηλεκτρική αυτονομία
170
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
συστροφή
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
280
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
274
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
195/65 R15
Μέγεθος τροχών
6J x 15
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
2
Πόρτες
3
Μήκος
4213
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2133
Ύψος
1844
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2697
Εμπρός πρόβολος
807
Πίσω πρόβολος
709
Εμπρός ίχνος
1521
Πίσω ίχνος
1533
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
3000
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
3500
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
10.7
Βάρος χωρίς επιβάτες
1408
Μέγιστο βάρος
2078
Μέγιστο βάρος οροφής
100
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
75
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
374
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
184
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-