Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Nissan
Qashqai III (J12)
1.3 DIG-T (158 Hp) Mild Hybrid Xtronic

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
5.5 -
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
158 ίπποι
Nissan
Qashqai III (J12)
1.3 DIG-T (158 Hp) Mild Hybrid Xtronic
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
1.3 DIG-T (158 Hp) Mild Hybrid Xtronic
Κατανάλωση
5.5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
125 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
1.3 DIG-T (158 Hp) Mild Hybrid Xtronic
Γενιά
Qashqai III (J12)
Έναρξη παραγωγής
2021
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
MHEV (ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
HR13DDT
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1332 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
72.2 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
81.35 χιλιοστά
Συμπίεση
10.5
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
5.4 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-20 / Renault RN17 FE
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
8.1 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Hybrid / Mild hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
158 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
5500 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
1800-3750 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
270 Nm
Τελική ταχύτητα
199 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
9.2 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
6.4 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
4.9 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
5.5 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
125 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
EURO 6d-ISC-FCM
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
55 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
235/45 R20
Μέγεθος τροχών
8.0J x 20
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4425
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2084
Ύψος
1625
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2665
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1580-1596
Πίσω ίχνος
1586-1602
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
436-504
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1447
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
Xtronic
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.1
Βάρος χωρίς επιβάτες
1393-1511
Μέγιστο βάρος
1985
Μέγιστο βάρος οροφής
75
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
100
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
725
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Honda
CR-V V
2.0 i-MMD (215 Hp) Hybrid AWD-i e-CVT

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
7.35 -
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
145 ίπποι
Honda
CR-V V
2.0 i-MMD (215 Hp) Hybrid AWD-i e-CVT
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
2.0 i-MMD (215 Hp) Hybrid AWD-i e-CVT
Κατανάλωση
7.3-7.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
166-168 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
2.0 i-MMD (215 Hp) Hybrid AWD-i e-CVT
Γενιά
CR-V V
Έναρξη παραγωγής
2019
Λήξη παραγωγής
2019
Σύστημα μετάδοσης
FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
LFA1
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Ενσωματωμένο στη μετάδοση
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1993 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
DOHC,i-VTEC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
81 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
96.7 χιλιοστά
Συμπίεση
13
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
4.1 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-16, 0W-20 / ACEA A5
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
5.53 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Hybrid / Mild hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
145 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
6200 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
4000 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
175 Nm
Τελική ταχύτητα
180 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
9.2 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
5.1 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
5.7 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
7.35 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
166-168 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6d
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
57 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
320
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
310
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
235/60 R18
Μέγεθος τροχών
7.5J x 18
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4600
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2117
Ύψος
1689
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2662
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1601
Πίσω ίχνος
1629
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
497
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1694
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
e-CVT
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.4
Βάρος χωρίς επιβάτες
1668
Μέγιστο βάρος
2275
Μέγιστο βάρος οροφής
75
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
100
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
600
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
200
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-