Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Mercedes-Benz
EQS (V297)
EQS 350 100 kWh (292 Hp)

Mercedes-Benz EQS EQS 350 100 kWh (292 Hp)

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

- 16.4-20 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

-

Mercedes-Benz
EQS (V297)
EQS 350 100 kWh (292 Hp)

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

EQS 350 100 kWh (292 Hp)

Κατανάλωση

16.4-20 KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

EQS 350 100 kWh (292 Hp)

Γενιά

EQS (V297)

Έναρξη παραγωγής

2021

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

BEV (Ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Πίσω άξονας, εγκάρσια

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

-

Τροφοδοσία

-

Σύστημα υπερτροφοδότησης

-

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

-

Αριθμός κυλίνδρων

-

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

-

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

-

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Τελική ταχύτητα

210 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

6.6 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

292 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

565 Nm

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

-

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

16.4-20 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

100

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

90.56

Ηλεκτρική αυτονομία

529-638

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

265/35 R22

Μέγεθος τροχών

9.5J x 22

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

5216

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2125

Ύψος

1512

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

3210

Εμπρός πρόβολος

915

Πίσω πρόβολος

1091

Εμπρός ίχνος

1667

Πίσω ίχνος

1682

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

610

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1770

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

1

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.9

Βάρος χωρίς επιβάτες

2315

Μέγιστο βάρος

2910

Μέγιστο βάρος οροφής

100

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

75

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

134

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

13.4

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

15.1

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

9.6

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Toyota
Prius IV (XW50, facelift 2018)
1.8 (122 Hp) Hybrid AWD-i e-CVT

Toyota Prius 1.8 (122 Hp) Hybrid AWD-i e-CVT

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

4.8 -

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

97 ίπποι

Toyota
Prius IV (XW50, facelift 2018)
1.8 (122 Hp) Hybrid AWD-i e-CVT

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

1.8 (122 Hp) Hybrid AWD-i e-CVT

Κατανάλωση

4.8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

108-109 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

1.8 (122 Hp) Hybrid AWD-i e-CVT

Γενιά

Prius IV (XW50, facelift 2018)

Έναρξη παραγωγής

2018

Λήξη παραγωγής

2022

Σύστημα μετάδοσης

FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

2ZR-FXE

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1798 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

DOHC,VVT-i

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

80.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

88.3 χιλιοστά

Συμπίεση

13

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.2 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-16 / ILSAC GF-5

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

6 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Hybrid / Mild hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

97 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5200 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

3600 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

142 Nm

Τελική ταχύτητα

160 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

10.9 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

72 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

163 Nm

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

7 ίπποι

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

55 Nm

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

4.4 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

4.8 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

4.8 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

1.3

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

108-109 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6 AG

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

43 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

215/45 R17

Μέγεθος τροχών

7J x 17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4575

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1475

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2700

Εμπρός πρόβολος

960

Πίσω πρόβολος

915

Εμπρός ίχνος

1510

Πίσω ίχνος

1520

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

501

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1633

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

e-CVT

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.2

Βάρος χωρίς επιβάτες

1460

Μέγιστο βάρος

1845

Μέγιστο βάρος οροφής

75

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

725

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

135

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-