Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Mercedes-Benz
CLS Shooting Brake (X218 facelift 2014)
CLS 400 V6 (333 Hp) G-TRONIC

Mercedes-Benz CLS CLS 400 V6 (333 Hp) G-TRONIC

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

7.55 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

4-5

Ιπποδύναμη

333 ίπποι

Mercedes-Benz
CLS Shooting Brake (X218 facelift 2014)
CLS 400 V6 (333 Hp) G-TRONIC

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

CLS 400 V6 (333 Hp) G-TRONIC

Κατανάλωση

7.6-7.5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

4-5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

177-175 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

CLS 400 V6 (333 Hp) G-TRONIC

Γενιά

CLS Shooting Brake (X218 facelift 2014)

Έναρξη παραγωγής

2014

Λήξη παραγωγής

2015

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

M276.850

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Κυβικά εκατοστά

3498 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

BiTurbo, Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Αριθμός κυλίνδρων

6

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

10.5

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

6.5 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40 / MB 229.5

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

-

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

9.6 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

333 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5250-6000 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

1200-4000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

480 Nm

Τελική ταχύτητα

250 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

5.4 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

10.25 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

5.95 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

7.55 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

177-175 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

59 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

245/45 R17

Μέγεθος τροχών

17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

4-5

Πόρτες

5

Μήκος

4953

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2075

Ύψος

1419

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2874

Εμπρός πρόβολος

898

Πίσω πρόβολος

1181

Εμπρός ίχνος

1596

Πίσω ίχνος

1629

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

590

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1550

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

7

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

G-TRONIC

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.18

Βάρος χωρίς επιβάτες

1770

Μέγιστο βάρος

2370

Μέγιστο βάρος οροφής

100

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Fiat
Marea Weekend (185)
2.0 155 20V (154 Hp)

Fiat Marea 2.0 155 20V (154 Hp)

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

0 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

154 ίπποι

Fiat
Marea Weekend (185)
2.0 155 20V (154 Hp)

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

2.0 155 20V (154 Hp)

Κατανάλωση

- λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

2.0 155 20V (154 Hp)

Γενιά

Marea Weekend (185)

Έναρξη παραγωγής

1999

Λήξη παραγωγής

2000

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

182.B7.000

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1998 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

5

Διάμετρος κυλίνδρου

82 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

75.65 χιλιοστά

Συμπίεση

10

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

5 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-30 / API SJ (-20 °C)

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

7.2 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

154 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

6700 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

3750 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

186 Nm

Τελική ταχύτητα

208 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

9.2 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

14.3 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

7.4 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

63 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Εγκάρσιος φορέας

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Σπειροειδές ελατήριο

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

195/60 R15

Μέγεθος τροχών

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4485

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1510

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2540

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1475

Πίσω ίχνος

1430

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

500

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1500

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

5

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Υδραυλικό τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

1290

Μέγιστο βάρος

1895

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-