Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes-Benz
C-class (W205, facelift 2018)
C 300 (258 Hp) G-TRONIC

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
6.7 -
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
258 ίπποι
Mercedes-Benz
C-class (W205, facelift 2018)
C 300 (258 Hp) G-TRONIC
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
C 300 (258 Hp) G-TRONIC
Κατανάλωση
6.5-6.9 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
157-179 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
C 300 (258 Hp) G-TRONIC
Γενιά
C-class (W205, facelift 2018)
Έναρξη παραγωγής
2018
Λήξη παραγωγής
2021
Σύστημα μετάδοσης
MHEV (ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
M264.920
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
1991 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
6.6 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40 / MB 229.52
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
8.6 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Hybrid / Mild hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
258 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
-
Στροφές ανά λεπτό
1800-4000 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
370 Nm
Τελική ταχύτητα
250 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
5.9 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
6.9 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
5.3 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
6.7 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
157-179 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
66 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
4
Μήκος
4686
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1442
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2840
Εμπρός πρόβολος
790
Πίσω πρόβολος
1056
Εμπρός ίχνος
1588
Πίσω ίχνος
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
9
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
G-TRONIC
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
1480
Μέγιστο βάρος
2135
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
92
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
13.6
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
14.2
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Lexus
IS III (XE30, facelift 2016)
300h (223 Hp) Hybrid e-CVT

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
5.05 -
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
181 ίπποι
Lexus
IS III (XE30, facelift 2016)
300h (223 Hp) Hybrid e-CVT
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
300h (223 Hp) Hybrid e-CVT
Κατανάλωση
5.3-4.8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
133 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
300h (223 Hp) Hybrid e-CVT
Γενιά
IS III (XE30, facelift 2016)
Έναρξη παραγωγής
2016
Λήξη παραγωγής
2020
Σύστημα μετάδοσης
FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
2AR-FSE
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Ενσωματωμένο στη μετάδοση
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
2500 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός / Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
DOHC,D-VVT-i
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
90 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
98 χιλιοστά
Συμπίεση
13
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
4.5 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-20 / ILSAC GF-5
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
8.2 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Hybrid / Mild hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
181 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
6000 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
4200-5400 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
221 Nm
Τελική ταχύτητα
200 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
8.3 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
5 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
4.3 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
5.05 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
133 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
66 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
διπλά ψαλίδια
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
296
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
28
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
290
Πάχος πίσω δισκόφρενων
18
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
255/35 R18
Μέγεθος τροχών
8.5J x 18
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
4
Μήκος
4680
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
1810
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2027
Ύψος
1430
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2800
Εμπρός πρόβολος
845
Πίσω πρόβολος
1035
Εμπρός ίχνος
1535
Πίσω ίχνος
1540
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
306
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
e-CVT
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
10.4
Βάρος χωρίς επιβάτες
1605
Μέγιστο βάρος
2130
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
135
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-