Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Mazda
BT-50 Dual Cab III
1.9d (150 Hp) Automatic

Mazda BT-50 1.9d (150 Hp) Automatic

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

6.6 λίτρα/100 χλμ. -

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

150 ίπποι

Mazda
BT-50 Dual Cab III
1.9d (150 Hp) Automatic

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Diesel

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

1.9d (150 Hp) Automatic

Κατανάλωση

6.6 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

187 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

1.9d (150 Hp) Automatic

Γενιά

BT-50 Dual Cab III

Έναρξη παραγωγής

2021

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

RZ4E-TCGEN2

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Κυβικά εκατοστά

1898 cc

Τροφοδοσία

Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

VGS

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

80 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

94.4 χιλιοστά

Συμπίεση

16.5

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

6.6 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-40, 10W-30 / ACEA E7

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

10 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Diesel

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

150 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

3600 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

1800-2600 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

350 Nm

Τελική ταχύτητα

-

Επιτάχυνση 0-100

-

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

6.6 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

187 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 2

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

76 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

ελατήρια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

300

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

295

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

255/65 R17

Μέγεθος τροχών

7.0J x 17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

4

Μήκος

5280

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2160

Ύψος

1785

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

3125

Εμπρός πρόβολος

905

Πίσω πρόβολος

1250

Εμπρός ίχνος

1570

Πίσω ίχνος

1570

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Υδραυλικό τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

12.5

Βάρος χωρίς επιβάτες

1815

Μέγιστο βάρος

3000

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

235

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

800

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Toyota
Tundra III CrewMax Short Bed
TRD Pro 3.5 V6 i-FORCE MAX (437 Hp) Hybrid 4WD-i ECT-i

Toyota Tundra TRD Pro 3.5 V6 i-FORCE MAX (437 Hp) Hybrid 4WD-i ECT-i

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

0 -

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

437 ίπποι

Toyota
Tundra III CrewMax Short Bed
TRD Pro 3.5 V6 i-FORCE MAX (437 Hp) Hybrid 4WD-i ECT-i

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

TRD Pro 3.5 V6 i-FORCE MAX (437 Hp) Hybrid 4WD-i ECT-i

Κατανάλωση

- λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

TRD Pro 3.5 V6 i-FORCE MAX (437 Hp) Hybrid 4WD-i ECT-i

Γενιά

Tundra III CrewMax Short Bed

Έναρξη παραγωγής

2021

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

V35A-FTS

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και στο κιβώτιο ταχυτήτων

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Κυβικά εκατοστά

3445 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός / Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Twin Turbo, Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

DOHC,DualVVT-i

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Αριθμός κυλίνδρων

6

Διάμετρος κυλίνδρου

85.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

100 χιλιοστά

Συμπίεση

10.4

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

7.3 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-20 / ILSAC GF-6A

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

12.4 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Hybrid / Mild hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

437 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5200 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

2400 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

790 Nm

Τελική ταχύτητα

-

Επιτάχυνση 0-100

-

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

1.87

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

LEV-III

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

122 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια , Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

άκαμπτος άξονας, Σπειροειδές ελατήριο

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

353

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

345

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

285/65 R18

Μέγεθος τροχών

8J x 18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

4

Μήκος

5933

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1981

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

3701

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1763

Πίσω ίχνος

1763

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

10

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

ECT-i

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

15.2

Βάρος χωρίς επιβάτες

2726-2765

Μέγιστο βάρος

3279-3529

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

507

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

229

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

26.2

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

24.2

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-