Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Maxus
T90 Standard box
EV 88.55 kWh (177 Hp)

Maxus T90 EV 88.55 kWh (177 Hp)

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

- -

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

-

Maxus
T90 Standard box
EV 88.55 kWh (177 Hp)

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

EV 88.55 kWh (177 Hp)

Κατανάλωση

KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

EV 88.55 kWh (177 Hp)

Γενιά

T90 Standard box

Έναρξη παραγωγής

2021

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

BEV (Ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

-

Τροφοδοσία

-

Σύστημα υπερτροφοδότησης

-

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

-

Αριθμός κυλίνδρων

-

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

-

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

-

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Μέγιστη ισχύς LPG

-

Τελική ταχύτητα

-

Τελική ταχύτητα με LPG

-

Επιτάχυνση 0-100

-

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Επιτάχυνση 0-100 με LPG

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

177 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

310 Nm

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

-

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

88.55

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

330

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Εκπομπές CO2 LPG (WLTP)

-

Εκπομπές CO2 CNG (WLTP)

-

Εκπομπές CO2 E85 (WLTP)

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

ελατήρια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

245/65 R17

Μέγεθος τροχών

17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

4

Μήκος

5365

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1809

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

3155

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

-

Πίσω ίχνος

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

1

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

2300

Μέγιστο βάρος

3300

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

187

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

27

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

24

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

550

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Ford
F-Series F-150 XIV SuperCrew
3.3 Ti-VCT V6 (290 Hp) FFV Automatic

Ford F-Series F-100/F-150 3.3 Ti-VCT V6 (290 Hp) FFV Automatic

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

11.2 -

Θέσεις

5-6

Ιπποδύναμη

290 ίπποι

Ford
F-Series F-150 XIV SuperCrew
3.3 Ti-VCT V6 (290 Hp) FFV Automatic

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Αιθανόλη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

3.3 Ti-VCT V6 (290 Hp) FFV Automatic

Κατανάλωση

11.2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5-6

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

3.3 Ti-VCT V6 (290 Hp) FFV Automatic

Γενιά

F-Series F-150 XIV SuperCrew

Έναρξη παραγωγής

2020

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Κυβικά εκατοστά

3340 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός / Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

-

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Αριθμός κυλίνδρων

6

Διάμετρος κυλίνδρου

90.42 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

86.61 χιλιοστά

Συμπίεση

12

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

5.7 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-20 / Ford WSS-M2C960-A1

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

-

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

12 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Αιθανόλη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς LPG

-

Τελική ταχύτητα

-

Τελική ταχύτητα με LPG

-

Επιτάχυνση 0-100

-

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Επιτάχυνση 0-100 με LPG

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

11.8

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

9.8

Μέση κατανάλωση (WLTP)

11.2

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Εκπομπές CO2 LPG (WLTP)

-

Εκπομπές CO2 CNG (WLTP)

-

Εκπομπές CO2 E85 (WLTP)

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

87 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

ελατήρια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

350

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

34

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

336

Πάχος πίσω δισκόφρενων

20

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

275/65 R18 116T

Μέγεθος τροχών

7.5J x 18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5-6

Πόρτες

4

Μήκος

5885

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

2123

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2431

Ύψος

1920

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

3693

Εμπρός πρόβολος

955

Πίσω πρόβολος

1234

Εμπρός ίχνος

1725

Πίσω ίχνος

1735

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

1495

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

10

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

SelectShift

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

14.6

Βάρος χωρίς επιβάτες

2025

Μέγιστο βάρος

2935

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

216

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

21.8

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

22.9

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

17.6

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-