Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
LEVC
VN5
1.5 Range Extender (150 Hp) Plug-in Hybrid Automatic

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0.8 23.6 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
2
Ιπποδύναμη
91 ίπποι
LEVC
VN5
1.5 Range Extender (150 Hp) Plug-in Hybrid Automatic
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Plug-In Hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
1.5 Range Extender (150 Hp) Plug-in Hybrid Automatic
Κατανάλωση
0.8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
2
Εκπομπές CO2 (WLTP)
19 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
1.5 Range Extender (150 Hp) Plug-in Hybrid Automatic
Γενιά
VN5
Έναρξη παραγωγής
2020
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
B3154T
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Πίσω άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1477 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
3
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
5.6 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
18.5 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Plug-In Hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Τελική ταχύτητα
129 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
13.2 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0.8
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
23.6 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
31
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
102.7
Εκπομπές CO2 (WLTP)
19 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
38 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson , Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, ελατήρια
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
215/60 R17
Μέγεθος τροχών
7J x 17
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
2
Πόρτες
4
Μήκος
5233
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2083
Ύψος
1990
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
3386
Εμπρός πρόβολος
941
Πίσω πρόβολος
906
Εμπρός ίχνος
1622
Πίσω ίχνος
1637
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
5500
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
10.8
Βάρος χωρίς επιβάτες
2070-2222
Μέγιστο βάρος
2900
Μέγιστο βάρος οροφής
100
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
150
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Renault
Master III (Phase III, 2019) Panel Van
2.3 Energy dCi (180 Hp) L1H2

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
9.4 λίτρα/100 χλμ. -
Θέσεις
3
Ιπποδύναμη
180 ίπποι
Renault
Master III (Phase III, 2019) Panel Van
2.3 Energy dCi (180 Hp) L1H2
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
2.3 Energy dCi (180 Hp) L1H2
Κατανάλωση
9.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
3
Εκπομπές CO2 (WLTP)
248 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
2.3 Energy dCi (180 Hp) L1H2
Γενιά
Master III (Phase III, 2019) Panel Van
Έναρξη παραγωγής
2019
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
M9T
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
-
Κυβικά εκατοστά
2298 cc
Τροφοδοσία
Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Twin Turbo, Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
-
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
5W-30 / Renault RN17
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
11 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
180 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
3500 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
1500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
400 Nm
Τελική ταχύτητα
163 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
11.3 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
6.82 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
6.3 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
9.4 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
248 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6d-Temp
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
105 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
28 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
ελατήρια
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
302
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
305
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
-
Μέγεθος ελαστικών
225/65 R16
Μέγεθος τροχών
16
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
3
Πόρτες
4
Μήκος
5075
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2470
Ύψος
2503
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
3182
Εμπρός πρόβολος
869
Πίσω πρόβολος
1024
Εμπρός ίχνος
1750
Πίσω ίχνος
1730
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
9000
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
6
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
-
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
12.5
Βάρος χωρίς επιβάτες
1899
Μέγιστο βάρος
3300
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
182
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-