Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
LEVC
TX
1.5 Range Extender (150 Hp) Plug-in Hybrid Automatic

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0.8 22.9 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
6-7
Ιπποδύναμη
91 ίπποι
LEVC
TX
1.5 Range Extender (150 Hp) Plug-in Hybrid Automatic
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Plug-In Hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
1.5 Range Extender (150 Hp) Plug-in Hybrid Automatic
Κατανάλωση
0.8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
6-7
Εκπομπές CO2 (WLTP)
19 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
1.5 Range Extender (150 Hp) Plug-in Hybrid Automatic
Γενιά
TX
Έναρξη παραγωγής
2017
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
B3154T
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Πίσω άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1477 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
3
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
5.6 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
18.5 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Plug-In Hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Τελική ταχύτητα
129 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
13.2 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0.8
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
22.9 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
31
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
103
Εκπομπές CO2 (WLTP)
19 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
38 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson , Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, ελατήρια
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
215/65 R17 103H
Μέγεθος τροχών
7J x 17
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
6-7
Πόρτες
4
Μήκος
4855
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2036
Ύψος
1880
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2985
Εμπρός πρόβολος
940
Πίσω πρόβολος
930
Εμπρός ίχνος
1625
Πίσω ίχνος
1625
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
440
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
2144-2305
Μέγιστο βάρος
2900
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
120
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Toyota
Prius V (XW60)
2.0 (223 Hp) Plug-in Hybrid e-CVT
(2).png)
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
3.8 13.4 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
151 ίπποι
Toyota
Prius V (XW60)
2.0 (223 Hp) Plug-in Hybrid e-CVT
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Plug-In Hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
2.0 (223 Hp) Plug-in Hybrid e-CVT
Κατανάλωση
3.8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
2.0 (223 Hp) Plug-in Hybrid e-CVT
Γενιά
Prius V (XW60)
Έναρξη παραγωγής
2023
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
M20A-FXS
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Ενσωματωμένο στη μετάδοση
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1986 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός / Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
VVT
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
80.5 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
97.6 χιλιοστά
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
4.2 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-16 / ILSAC GF-6B
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
6.1 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Plug-In Hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Τελική ταχύτητα
-
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
4.2
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
3.5
Μέση κατανάλωση (WLTP)
3.8
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
13.4 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
13.6
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
87
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
40 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
διπλά ψαλίδια , Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
195/50 R19
Μέγεθος τροχών
6.5J x 19
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4600
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1430
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2750
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1560
Πίσω ίχνος
1570
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
e-CVT
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
10.8
Βάρος χωρίς επιβάτες
1570
Μέγιστο βάρος
1845
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
150
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-