Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Lamborghini
Urraco
P250 (220 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 λίτρα/100 χλμ.
Θέσεις
4
Ιπποδύναμη
220 ίπποι
Lamborghini
Urraco
P250 (220 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Βενζίνη
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
P250 (220 Hp)
Κατανάλωση
- λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
4
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
P250 (220 Hp)
Γενιά
Urraco
Έναρξη παραγωγής
1972
Λήξη παραγωγής
1979
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
L240
Τοποθέτηση κινητήρα
Στη μέση, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
2463 cc
Τροφοδοσία
καρμπυρατέρ
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
V-κινητήρας
Αριθμός κυλίνδρων
8
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
10.4
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
7 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
20W-50 / ACEA A3
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
-
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
12 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Βενζίνη
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
220 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
7500 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
5750 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
225 Nm
Τελική ταχύτητα
241 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
80 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
278
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
278
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
-
Μέγεθος ελαστικών
250/70 VR14
Μέγεθος τροχών
7.5J x 14
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
4
Πόρτες
2
Μήκος
4250
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1115
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2450
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1460
Πίσω ίχνος
1460
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
5
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
-
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
1100
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Dodge
Stealth
3.0 (166 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
12.4 λίτρα/100 χλμ.
Θέσεις
4
Ιπποδύναμη
166 ίπποι
Dodge
Stealth
3.0 (166 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Βενζίνη
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
3.0 (166 Hp)
Κατανάλωση
12.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
4
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
3.0 (166 Hp)
Γενιά
Stealth
Έναρξη παραγωγής
1990
Λήξη παραγωγής
1996
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
6G72
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
2972 cc
Τροφοδοσία
Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
OHC
Διάταξη κινητήρα
V-κινητήρας
Αριθμός κυλίνδρων
6
Διάμετρος κυλίνδρου
91.1 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
76 χιλιοστά
Συμπίεση
8.9
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
4.3 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
5W-30 / API SG, API SH (-18 C°)
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
2
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
8 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Βενζίνη
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
166 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
5500 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
4000 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
251 Nm
Τελική ταχύτητα
220 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
13.8 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
10.2 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
12.4 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
75 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Εγκάρσιος φορέας
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Αρκετοί μοχλοί και ράβδοι
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
-
Μέγεθος ελαστικών
205/65 R15
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
4
Πόρτες
2
Μήκος
4560
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1247
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2470
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1560
Πίσω ίχνος
1580
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
315
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
440
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
5
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
-
Σύστημα τιμονιού
Υδραυλικό τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
1390
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-