Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Jaguar
XK Coupe (X150, facelift 2011)
5.0 V8 (385 Hp) Automatic

Jaguar XK 5.0 V8 (385 Hp) Automatic

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

11.2 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

4

Ιπποδύναμη

385 ίπποι

Jaguar
XK Coupe (X150, facelift 2011)
5.0 V8 (385 Hp) Automatic

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

5.0 V8 (385 Hp) Automatic

Κατανάλωση

11.2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

4

Εκπομπές CO2 (WLTP)

264 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

5.0 V8 (385 Hp) Automatic

Γενιά

XK Coupe (X150, facelift 2011)

Έναρξη παραγωγής

2011

Λήξη παραγωγής

2014

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

AJ133

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Κυβικά εκατοστά

5000 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Αριθμός κυλίνδρων

8

Διάμετρος κυλίνδρου

92.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

93 χιλιοστά

Συμπίεση

11.5

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

7.25 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-20 / Ford WSS-M2C925-A

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

10.4 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

385 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

6500 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

3500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

515 Nm

Τελική ταχύτητα

250 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

5.5 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

17.1 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

8 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

11.2 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

264 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 5

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

70.6 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια , Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια , Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

355

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

320

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

255/35 R20

Μέγεθος τροχών

9J x 20

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

4

Πόρτες

2

Μήκος

4794

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

1892

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2028

Ύψος

1322

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2752

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

-

Πίσω ίχνος

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

330

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Υδραυλικό τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.9

Βάρος χωρίς επιβάτες

1660

Μέγιστο βάρος

2075

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

100

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Hyundai
i30 II Coupe (facelift 2015)
1.6 GDI (135 Hp) DCT blue

Hyundai i30 1.6 GDI (135 Hp) DCT blue

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

5.7 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

135 ίπποι

Hyundai
i30 II Coupe (facelift 2015)
1.6 GDI (135 Hp) DCT blue

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.6 GDI (135 Hp) DCT blue

Κατανάλωση

5.7 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

132 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

1.6 GDI (135 Hp) DCT blue

Γενιά

i30 II Coupe (facelift 2015)

Έναρξη παραγωγής

2015

Λήξη παραγωγής

2017

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

G4FD

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1591 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

77 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

85.44 χιλιοστά

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

3.6 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-30 / ILSAC GF-4

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

6.4 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

135 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

6300 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

4850 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

164 Nm

Τελική ταχύτητα

195 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

10.7 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

7.2 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

4.9 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

5.7 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

132 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

53 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

225/45 R17

Μέγεθος τροχών

7.0J x 17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

3

Μήκος

4300

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1465-1470

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2650

Εμπρός πρόβολος

880

Πίσω πρόβολος

770

Εμπρός ίχνος

1563-1569

Πίσω ίχνος

1571-1577

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

378

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1316

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

7

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

DCT

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.6

Βάρος χωρίς επιβάτες

1222-1364

Μέγιστο βάρος

1850

Μέγιστο βάρος οροφής

80

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

60

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

600

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

140

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-