Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Hafei
Sigma
1.6i (101 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 λίτρα/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
101 ίπποι
Hafei
Sigma
1.6i (101 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Βενζίνη
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
1.6i (101 Hp)
Κατανάλωση
- λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
1.6i (101 Hp)
Γενιά
Sigma
Έναρξη παραγωγής
2005
Λήξη παραγωγής
2008
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
MitsubishiDA4G18
Τοποθέτηση κινητήρα
-
Κυβικά εκατοστά
1584 cc
Τροφοδοσία
-
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
-
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
-
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Βενζίνη
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
101 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
6000 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
-
Μέγιστη ροπή
133 Nm
Τελική ταχύτητα
160 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
50 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Ταμπούρο
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
-
Μέγεθος ελαστικών
175/65 R14
Μέγεθος τροχών
14
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
3885
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1635
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
-
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1470
Πίσω ίχνος
1470
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
-
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
1180
Μέγιστο βάρος
1460
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Volkswagen
Polo VI (facelift 2021)
1.0 TSI (95 Hp) DSG

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
5.5 λίτρα/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
95 ίπποι
Volkswagen
Polo VI (facelift 2021)
1.0 TSI (95 Hp) DSG
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Βενζίνη
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
1.0 TSI (95 Hp) DSG
Κατανάλωση
5.5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
125 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
1.0 TSI (95 Hp) DSG
Γενιά
Polo VI (facelift 2021)
Έναρξη παραγωγής
2021
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
DLAC
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
999 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
3
Διάμετρος κυλίνδρου
74.5 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
76.4 χιλιοστά
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
4 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-20 / VW 508 00
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Βενζίνη
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
95 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
5000-5500 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
1600-3500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
175 Nm
Τελική ταχύτητα
187 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
11.3 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
7.3 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
5.2 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
5.5 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
125 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6d-ISC-FCM
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
40 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
συστροφή
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
195/55 R16
Μέγεθος τροχών
6.5J x 16
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4074
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
1964
Ύψος
1451
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2552
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1500-1526
Πίσω ίχνος
1483-1509
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
351
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1125
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
7
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
DSG
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
1129
Μέγιστο βάρος
1650
Μέγιστο βάρος οροφής
75
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
50
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
1100
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
1100
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
600
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-