Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Ford
Tourneo Courier I (facelift 2017)
1.0 EcoBoost (100 Hp)

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBoost (100 Hp)

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

5.8 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

100 ίπποι

Ford
Tourneo Courier I (facelift 2017)
1.0 EcoBoost (100 Hp)

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.0 EcoBoost (100 Hp)

Κατανάλωση

5.8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

131 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

1.0 EcoBoost (100 Hp)

Γενιά

Tourneo Courier I (facelift 2017)

Έναρξη παραγωγής

2018

Λήξη παραγωγής

2023

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

B3GA

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

999 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

3

Διάμετρος κυλίνδρου

71.9 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

82 χιλιοστά

Συμπίεση

10

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

5.05 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-20 / Ford WSS-M2C948-B

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

6.3 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

100 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

6000 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

1400-4000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

170 Nm

Τελική ταχύτητα

173 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

12.3 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

7.2 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

5 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

5.8 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

131 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

48 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ημι-ανεξάρτητη ανάρτηση με ελατήρια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

195/60 R15

Μέγεθος τροχών

6.0 J x 15

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4157

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2112

Ύψος

1723

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2489

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

-

Πίσω ίχνος

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

395

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1656

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

-

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.9

Βάρος χωρίς επιβάτες

1260

Μέγιστο βάρος

1765

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Citroen
C3 I Picasso (Phase I, 2008)
1.6 VTi (115 Hp)

Citroen C3 1.6 VTi (115 Hp)

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

6.4 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

115 ίπποι

Citroen
C3 I Picasso (Phase I, 2008)
1.6 VTi (115 Hp)

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.6 VTi (115 Hp)

Κατανάλωση

6.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

149 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

1.6 VTi (115 Hp)

Γενιά

C3 I Picasso (Phase I, 2008)

Έναρξη παραγωγής

2008

Λήξη παραγωγής

2012

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

5FPEP6

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1598 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

77 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

85.8 χιλιοστά

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.25 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-30 / PSA B71 2290

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

6 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

115 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

6000 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

4250 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

160 Nm

Τελική ταχύτητα

185 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

12.1 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

9 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

4.9 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

6.4 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

149 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 5

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

50 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ημι-ανεξάρτητη ανάρτηση με ελατήρια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

205/45 R17

Μέγεθος τροχών

17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4078

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2050

Ύψος

1669-1672

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2540

Εμπρός πρόβολος

834

Πίσω πρόβολος

704

Εμπρός ίχνος

1466-1472

Πίσω ίχνος

1465-1470

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

385

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1506

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

5

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.6

Βάρος χωρίς επιβάτες

1290

Μέγιστο βάρος

1753

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

54

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

675

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-