Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Ford
Fiesta VI (Mk6) 3 door
1.4 Duratec 16V (80 Hp) Durashift EST

Ford Fiesta 1.4 Duratec 16V (80 Hp) Durashift EST

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

6.3 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

80 ίπποι

Ford
Fiesta VI (Mk6) 3 door
1.4 Duratec 16V (80 Hp) Durashift EST

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.4 Duratec 16V (80 Hp) Durashift EST

Κατανάλωση

6.3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

150 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

1.4 Duratec 16V (80 Hp) Durashift EST

Γενιά

Fiesta VI (Mk6) 3 door

Έναρξη παραγωγής

2002

Λήξη παραγωγής

2005

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

FXJA

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1388 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

76 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

76.5 χιλιοστά

Συμπίεση

11

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

3.8 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-30 / Ford WSS-M2C913-B

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

5 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

80 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5700 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

3500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

124 Nm

Τελική ταχύτητα

166 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

14.3 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

8.3 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

5.2 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

6.3 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

150 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 4

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

45 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson , Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Σπειροειδές ελατήριο, συστροφή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

175/65 R14

Μέγεθος τροχών

5.5J x 14

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

3

Μήκος

3917

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

1905

Ύψος

1467

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2487

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1474

Πίσω ίχνος

1444

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

268

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

945

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

5

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

DurashiftEST

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Υδραυλικό τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

9.8

Βάρος χωρίς επιβάτες

1038

Μέγιστο βάρος

1525

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

500

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Citroen
Xsara (N1, Phase I)
1.4 i (75 Hp)

Citroen Xsara 1.4 i (75 Hp)

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

6.9 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

75 ίπποι

Citroen
Xsara (N1, Phase I)
1.4 i (75 Hp)

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.4 i (75 Hp)

Κατανάλωση

6.9 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

170 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

1.4 i (75 Hp)

Γενιά

Xsara (N1, Phase I)

Έναρξη παραγωγής

1998

Λήξη παραγωγής

2000

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

KFXTU3JP

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1360 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

OHC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

75 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

77 χιλιοστά

Συμπίεση

10.2

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

3.5 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

10W-40 / ACEA A3

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

2

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

6.5 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

75 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5500 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

3400 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

111 Nm

Τελική ταχύτητα

175 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

14.1 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

9.1 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

5.6 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

6.9 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

170 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

54 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

συστροφή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

185/65 R14

Μέγεθος τροχών

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4167

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

1975

Ύψος

1405

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2540

Εμπρός πρόβολος

868

Πίσω πρόβολος

759

Εμπρός ίχνος

1423

Πίσω ίχνος

1430

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

408

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1190

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

5

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Υδραυλικό τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.5

Βάρος χωρίς επιβάτες

1030

Μέγιστο βάρος

1580

Μέγιστο βάρος οροφής

75

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

70

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

550

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-