Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Fiat
Tempra (159)
1.9 TD (159.AQ) (80 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 λίτρα/100 χλμ.
Θέσεις
-
Ιπποδύναμη
80 ίπποι
Fiat
Tempra (159)
1.9 TD (159.AQ) (80 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
-
Κινητήρας
1.9 TD (159.AQ) (80 Hp)
Κατανάλωση
- λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
1.9 TD (159.AQ) (80 Hp)
Γενιά
Tempra (159)
Έναρξη παραγωγής
1992
Λήξη παραγωγής
1996
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
160B6.046
Τοποθέτηση κινητήρα
-
Κυβικά εκατοστά
-
Τροφοδοσία
-
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
-
Αριθμός κυλίνδρων
-
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
5 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
10W-40 / ACEA B3
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
-
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
8.8 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
80 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Μέγιστη ροπή
-
Τελική ταχύτητα
-
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
-
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
-
Πόρτες
-
Μήκος
4354
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1445
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
-
Εμπρός πρόβολος
918
Πίσω πρόβολος
896
Εμπρός ίχνος
-
Πίσω ίχνος
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
-
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
-
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Mazda
3 I Sedan (BK, facelift 2006)
2.0 CD (143 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
6 λίτρα/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
143 ίπποι
Mazda
3 I Sedan (BK, facelift 2006)
2.0 CD (143 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
2.0 CD (143 Hp)
Κατανάλωση
6 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
162 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
2.0 CD (143 Hp)
Γενιά
3 I Sedan (BK, facelift 2006)
Έναρξη παραγωγής
2007
Λήξη παραγωγής
2009
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
RF7J
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1998 cc
Τροφοδοσία
Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
SOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
86 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
86 χιλιοστά
Συμπίεση
16.7
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
4.1 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
5W-30 / ACEA C1
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
-
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
8.8 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
143 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
3500 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
2000 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
360 Nm
Τελική ταχύτητα
205 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
9.9 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
7.1 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
5.4 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
6 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
162 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 4
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
55 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
205/50 R17
Μέγεθος τροχών
17
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
4
Μήκος
4580
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
1935
Ύψος
1465
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2640
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1530
Πίσω ίχνος
1515
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
413
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1285
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
6
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
10.4
Βάρος χωρίς επιβάτες
1395
Μέγιστο βάρος
1925
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
600
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
160
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-