Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Ferrari
LaFerrari
6.3 V12 (963 Hp) Hybrid DCT

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 -
Θέσεις
2
Ιπποδύναμη
800 ίπποι
Ferrari
LaFerrari
6.3 V12 (963 Hp) Hybrid DCT
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
6.3 V12 (963 Hp) Hybrid DCT
Κατανάλωση
- λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
2
Εκπομπές CO2 (WLTP)
330 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
6.3 V12 (963 Hp) Hybrid DCT
Γενιά
LaFerrari
Έναρξη παραγωγής
2013
Λήξη παραγωγής
2016
Σύστημα μετάδοσης
MHEV (ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
F140FE
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Ενσωματωμένο στη μετάδοση
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Πίσω, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
6262 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
-
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
V-κινητήρας
Αριθμός κυλίνδρων
12
Διάμετρος κυλίνδρου
94 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
75.2 χιλιοστά
Συμπίεση
13.5
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
14.5 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
10W-60 / ACEA A3
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
-
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
22 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Hybrid / Mild hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
800 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
9000 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
6750 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
700 Nm
Τελική ταχύτητα
350 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
3 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
7 δλ.
Επιτάχυνση 0-300
15 δλ.
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
330 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
διπλά ψαλίδια
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
398
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
36
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
380
Πάχος πίσω δισκόφρενων
34
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
265/30 R19
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
2
Πόρτες
2
Μήκος
4702
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1116
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2650
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
-
Πίσω ίχνος
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
7
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
DCT
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
1430
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Acura
NSX II
3.5 V6 (573 Hp) Hybrid SH-AWD DCT

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
11.2 -
Θέσεις
2
Ιπποδύναμη
500 ίπποι
Acura
NSX II
3.5 V6 (573 Hp) Hybrid SH-AWD DCT
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
3.5 V6 (573 Hp) Hybrid SH-AWD DCT
Κατανάλωση
11.2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
2
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
3.5 V6 (573 Hp) Hybrid SH-AWD DCT
Γενιά
NSX II
Έναρξη παραγωγής
2016
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
JNC1
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Στη μέση, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
3493 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Twin Turbo, Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
V-κινητήρας
Αριθμός κυλίνδρων
6
Διάμετρος κυλίνδρου
91.4 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
88.9 χιλιοστά
Συμπίεση
10
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
7.9 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-40 / API SN
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
15.5 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Hybrid / Mild hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
500 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
6500-7500 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
2000-6000 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
550 Nm
Τελική ταχύτητα
307 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
3.8 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
11.8 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
10.7 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
11.2 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
59 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
245/35 ZR19 93Y
Μέγεθος τροχών
8.5J x 19
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
2
Πόρτες
2
Μήκος
4470
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1214
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2630
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1656
Πίσω ίχνος
1618
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
110
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
9
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
DCT
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
12.1
Βάρος χωρίς επιβάτες
1725
Μέγιστο βάρος
2040
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
94
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
9.2
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
12.9
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-