Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

DeSoto
Adventurer I Convertible (facelift 1958)
5.9 EFi V8 (355 Hp) TorqueFlite

DeSoto Adventurer 5.9 EFi V8 (355 Hp) TorqueFlite

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

0 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

6

Ιπποδύναμη

355 ίπποι

DeSoto
Adventurer I Convertible (facelift 1958)
5.9 EFi V8 (355 Hp) TorqueFlite

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

5.9 EFi V8 (355 Hp) TorqueFlite

Κατανάλωση

- λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

6

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

5.9 EFi V8 (355 Hp) TorqueFlite

Γενιά

Adventurer I Convertible (facelift 1958)

Έναρξη παραγωγής

1957

Λήξη παραγωγής

1958

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

5916 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

OHV

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Αριθμός κυλίνδρων

8

Διάμετρος κυλίνδρου

104.65 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

85.85 χιλιοστά

Συμπίεση

10.25

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

3.8 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

2

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

16.1 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

355 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5000 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

3600 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

542 Nm

Τελική ταχύτητα

-

Επιτάχυνση 0-100

-

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

87 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση σπειροειδούς ελατηρίου

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

ελατήρια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

305

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

305

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

-

Μέγεθος ελαστικών

Μέγεθος τροχών

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

6

Πόρτες

2

Μήκος

5552

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1397

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

3200

Εμπρός πρόβολος

892

Πίσω πρόβολος

1461

Εμπρός ίχνος

1549

Πίσω ίχνος

1516

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

3

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

TorqueFlite

Σύστημα διεύθυνσης

Σκουλήκι-μειωτήρας

Σύστημα τιμονιού

-

Κύκλος στροφής τιμονιού

15.1

Βάρος χωρίς επιβάτες

Μέγιστο βάρος

-

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

140

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Chevrolet
Camaro IV (facelift 1998) Convertible
SS 5.7 i V8 (325 Hp) Automatic

Chevrolet Camaro SS 5.7 i V8 (325 Hp) Automatic

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

12.4 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

4

Ιπποδύναμη

325 ίπποι

Chevrolet
Camaro IV (facelift 1998) Convertible
SS 5.7 i V8 (325 Hp) Automatic

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

SS 5.7 i V8 (325 Hp) Automatic

Κατανάλωση

12.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

4

Εκπομπές CO2 (WLTP)

293 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

SS 5.7 i V8 (325 Hp) Automatic

Γενιά

Camaro IV (facelift 1998) Convertible

Έναρξη παραγωγής

2001

Λήξη παραγωγής

2002

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

LS1

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Κυβικά εκατοστά

5665 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

OHV

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Αριθμός κυλίνδρων

8

Διάμετρος κυλίνδρου

99 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

92 χιλιοστά

Συμπίεση

10.1

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

5.2 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-30 / API SL

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

2

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

11.3 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

325 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5200 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

4000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

475 Nm

Τελική ταχύτητα

-

Επιτάχυνση 0-100

-

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

14.7 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

9.8 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

12.4 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

293 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

63.5 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια , Ανεξάρτητη ανάρτηση σπειροειδούς ελατηρίου, Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

άκαμπτος άξονας, Εγκάρσιος σταθεροποιητής , Σπειροειδές ελατήριο

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

275/40 R17

Μέγεθος τροχών

9J x 17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

4

Πόρτες

2

Μήκος

4914

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1322

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2566

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1542

Πίσω ίχνος

1540

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

215

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

930

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

4

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Υδραυλικό τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

12.4

Βάρος χωρίς επιβάτες

Μέγιστο βάρος

-

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-