Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
DeSoto
Powermaster Six 4-Door Sedan
4.1 (116 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 λίτρα/100 χλμ.
Θέσεις
6
Ιπποδύναμη
116 ίπποι
DeSoto
Powermaster Six 4-Door Sedan
4.1 (116 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Βενζίνη
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
4.1 (116 Hp)
Κατανάλωση
- λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
6
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
4.1 (116 Hp)
Γενιά
Powermaster Six 4-Door Sedan
Έναρξη παραγωγής
1953
Λήξη παραγωγής
1954
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
-
Κυβικά εκατοστά
4105 cc
Τροφοδοσία
καρμπυρατέρ
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
6
Διάμετρος κυλίνδρου
87.31 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
114.3 χιλιοστά
Συμπίεση
7
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
4.7 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
2
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
15.1 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Βενζίνη
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
116 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
3600 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
1600 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
282 Nm
Τελική ταχύτητα
-
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
64 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση σπειροειδούς ελατηρίου
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
ελατήρια
Εμπρός σύστημα πέδησης
Ταμπούρο
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
305
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Ταμπούρο
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
305
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
-
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
6
Πόρτες
4
Μήκος
5448
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1632
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
3188
Εμπρός πρόβολος
940
Πίσω πρόβολος
1321
Εμπρός ίχνος
1403
Πίσω ίχνος
1438
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
3
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
-
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
12.8
Βάρος χωρίς επιβάτες
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
178
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
23
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
17
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
15
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Volkswagen
Jetta II (2-doors)
1.3 (55 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 λίτρα/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
55 ίπποι
Volkswagen
Jetta II (2-doors)
1.3 (55 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Βενζίνη
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
1.3 (55 Hp)
Κατανάλωση
- λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
1.3 (55 Hp)
Γενιά
Jetta II (2-doors)
Έναρξη παραγωγής
1983
Λήξη παραγωγής
1987
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
NZ
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1272 cc
Τροφοδοσία
καρμπυρατέρ
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
OHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
75 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
72 χιλιοστά
Συμπίεση
9.5
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
3.5 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
10W-40, 15W-40 / VW 501 01
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
2
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
6.5 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Βενζίνη
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
55 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
5200 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
3000 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
97 Nm
Τελική ταχύτητα
149 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
17.2 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
55 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Σπειροειδές ελατήριο
Εμπρός σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Ταμπούρο
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
-
Μέγεθος ελαστικών
175/70 R13
Μέγεθος τροχών
13
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
2
Μήκος
4385
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1415
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2475
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1425
Πίσω ίχνος
1420
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
575
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
4
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
875
Μέγιστο βάρος
1400
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-