Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Citroen
Berlingo III XL (Phase I, 2018)
e-Berlingo 50 kWh (136 Hp) 7 Seat

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
20 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
7
Ιπποδύναμη
-
Citroen
Berlingo III XL (Phase I, 2018)
e-Berlingo 50 kWh (136 Hp) 7 Seat
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
e-Berlingo 50 kWh (136 Hp) 7 Seat
Κατανάλωση
20 KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
7
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
e-Berlingo 50 kWh (136 Hp) 7 Seat
Γενιά
Berlingo III XL (Phase I, 2018)
Έναρξη παραγωγής
2021
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
135 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
11.7 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
136 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
260 Nm
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
20 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
50
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
45
Ηλεκτρική αυτονομία
278
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ημι-ανεξάρτητη ανάρτηση με ελατήρια
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
205/60 R16
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
7
Πόρτες
5
Μήκος
4753
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
1921
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2107
Ύψος
1849
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2975
Εμπρός πρόβολος
892
Πίσω πρόβολος
886
Εμπρός ίχνος
1553
Πίσω ίχνος
1567
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
322
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.5
Βάρος χωρίς επιβάτες
1801-1895
Μέγιστο βάρος
2440
Μέγιστο βάρος οροφής
100
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
50
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Nissan
e-NV200
24 kWh (109 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
16.5 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
2
Ιπποδύναμη
-
Nissan
e-NV200
24 kWh (109 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
24 kWh (109 Hp)
Κατανάλωση
16.5 KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
2
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
24 kWh (109 Hp)
Γενιά
e-NV200
Έναρξη παραγωγής
2013
Λήξη παραγωγής
2018
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
123 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
14 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
109 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
254 Nm
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
16.5 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
24
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
163
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson , Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
ελατήρια , συστροφή
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
283
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
28
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
292
Πάχος πίσω δισκόφρενων
16
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
185/65 R15
Μέγεθος τροχών
6J x 15
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
2
Πόρτες
5
Μήκος
4560
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2011
Ύψος
1850
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2725
Εμπρός πρόβολος
985
Πίσω πρόβολος
850
Εμπρός ίχνος
1530
Πίσω ίχνος
1530
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
4200
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.13
Βάρος χωρίς επιβάτες
1480
Μέγιστο βάρος
2250
Μέγιστο βάρος οροφής
100
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
75
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
145
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
15.5
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
21.6
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
12.7
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-