Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Citroen
CX I Break
Super 2400 (120 Hp) Automatic

Citroen CX Super 2400 (120 Hp) Automatic

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

0 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

120 ίπποι

Citroen
CX I Break
Super 2400 (120 Hp) Automatic

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

Super 2400 (120 Hp) Automatic

Κατανάλωση

- λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

Super 2400 (120 Hp) Automatic

Γενιά

CX I Break

Έναρξη παραγωγής

1980

Λήξη παραγωγής

1982

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

M23.639

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

2347 cc

Τροφοδοσία

καρμπυρατέρ

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

93.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

85.5 χιλιοστά

Συμπίεση

8.75

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

5.3 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

20W-50

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

2

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

11 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

120 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5500 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

2750 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

196 Nm

Τελική ταχύτητα

175 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

-

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

68 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

-

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

-

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

-

Μέγεθος ελαστικών

Μέγεθος τροχών

5.5J x 14

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4952

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1456

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

3095

Εμπρός πρόβολος

1050

Πίσω πρόβολος

807

Εμπρός ίχνος

1474

Πίσω ίχνος

1390

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

110

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

2030

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

3

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

-

Κύκλος στροφής τιμονιού

12.7

Βάρος χωρίς επιβάτες

1435

Μέγιστο βάρος

2130

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

DeSoto
Powermaster Six All-Steel Station Wagon (facelift 1954)
4.1 (116 Hp) PowerFlite

DeSoto Powermaster Six 4.1 (116 Hp) PowerFlite

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

0 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

6

Ιπποδύναμη

116 ίπποι

DeSoto
Powermaster Six All-Steel Station Wagon (facelift 1954)
4.1 (116 Hp) PowerFlite

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

4.1 (116 Hp) PowerFlite

Κατανάλωση

- λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

6

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

4.1 (116 Hp) PowerFlite

Γενιά

Powermaster Six All-Steel Station Wagon (facelift 1954)

Έναρξη παραγωγής

1953

Λήξη παραγωγής

1954

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

4105 cc

Τροφοδοσία

καρμπυρατέρ

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

6

Διάμετρος κυλίνδρου

87.31 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

114.3 χιλιοστά

Συμπίεση

7

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.7 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

2

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

15.1 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

116 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

3600 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

1600 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

282 Nm

Τελική ταχύτητα

-

Επιτάχυνση 0-100

-

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση σπειροειδούς ελατηρίου

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

ελατήρια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

305

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

305

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

-

Μέγεθος ελαστικών

Μέγεθος τροχών

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

6

Πόρτες

5

Μήκος

5439

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1632

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

3188

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1403

Πίσω ίχνος

1514

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

2

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

PowerFlite

Σύστημα διεύθυνσης

Σκουλήκι-μειωτήρας

Σύστημα τιμονιού

Υδραυλικό τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

13.1

Βάρος χωρίς επιβάτες

Μέγιστο βάρος

-

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-